ИНФОРМИШИТЕ СЕ
| ИНФОРМИШИТЕ СЕ
|
03.11.2009. год. Информишите се:
КОНФЛИКТИ НА РАДНОМ МЕСТУ И КАКО ИХ РЕШИТИ
Ако је реч о конфликту са људима са којима радимо, они могу да подстакну и друге проблеме на послу као што су:нетрпељивост међу колегама, смањена комуникација која самим тим лоше утиче на продуктивност. Уколико ће конфликт на радном месту донети конструктивне промене и мотивисати групу ка већој продуктивности онда је чак и потребан. Непотребне конфликте, наравно, треба избегавати а када се они ипак појаве научите да их решавате на обострану корист.
Како долази до конфликта?
До конфликта долази када запазимо да друга особа негативно делује или би могла негативно да делује на циљеве који су нама битни. Када се ради о људима који су нам блиски, спремнији смо да решимо несугласице, како би задржали однос који нам је важан. Међутим, са људима са којима радимо ситуација је нешто другачија. На послу најчешће нисмо у могућности да бирамо људе са којим аћемо да сарађујемо, нити да одемо из ситуације која нам је непријатна. Колеге са којима радимо најчешће не познајемо довољно добро али обзиром да је време које проводимо са њима неизбежно, пожељно је да задржимо ако не добар онда бар послован однос.У таквој ситуацији, како бисмо преживели радни дан, били продуктивни, па чак и срећни на радном месту, важно је знати како да се поставимо дипломатски у комуникацији са њима и како да научимо неке вештине успешног избегавања и решавања конфликата.
Како решити конфликт?
|