почетна

о нама

активности

правна акта

информишите се

архива

контакт
АРХИВА
текући месец
претходни месец
текућа година
за период:
година: 
месец:  

АРХИВА    ТЕКУЋА ГОДИНА

сви 2025.


07.09.2020.

 

ЕПС ЈОШ БЛИЖИ ГРАЂАНИМА: УСКОРО КОЛ ЦЕНТАР ЗА ЖАЛБЕ И СУГЕСТИЈЕ

 

Б. Ца.

понедељак, 07. 09. 2020.

 

Фото: ЕПС

 

СВИ купци "Електропривреде Србије" на гарантованом снабдевању ускоро ће моћи да добију информације и упуте приговоре преко јединственог кол центра, који ће ускоро почети да ради.

 

Према речима Милорада Грчића, вд директора ЈП ЕПС циљ је да се у директном контакту са купцима сазна шта може да се поправи да би систем боље функционисао, а постојаће један број за целу Србију бесплатно доступан за око 3,5 милиона ЕПС-ових корисника из свих делова Србије.

 

Оператери су у кол центар распоређени из других делова ЕПС-а и тренутно се обучавају за почетак рада на новој дужности.

 

Грчић је рекао да ЕПС жели да пружи још бољу услугу и истакао да је највећи број купаца одговоран и редовно измирује обавезе што се види и у повећању процента наплате на око 98 одсто.

 

- Сваки захтев одмах ће бити евидентиран и распоређен на решавање свеједно одакле је стигао - каже Грчић. - Да би се то осигурало подршка раду кол центра биће и око 500 запослених у систему ЕПС-а у свим деловима Србије, који се већ баве решавањем захтева корисника. Планирано је да кол центар буде грађанима на располагању сваког радног дана од 7.00 до 19.00 часова и суботом од 7.00 до 15.00 часова.
 

Извор

 

КОНФЕДЕРАЦИЈА СЛОБОДНИХ СИНДИКАТА
www.KSS.org.rs www.KonfederacijaSS.org.rs konfederacija.ss@mts.rs 011/3863.033, 3863.233, 3863.313 факс: 011/3863.200