АРХИВА
| АРХИВА ТЕКУЋА ГОДИНА
|
07.09.2020.
ЕПС ЈОШ БЛИЖИ ГРАЂАНИМА: УСКОРО КОЛ ЦЕНТАР ЗА ЖАЛБЕ И СУГЕСТИЈЕ
Б. Ца. понедељак, 07. 09. 2020.
Фото: ЕПС
СВИ купци "Електропривреде Србије" на гарантованом снабдевању ускоро ће моћи да добију информације и упуте приговоре преко јединственог кол центра, који ће ускоро почети да ради.
Према речима Милорада Грчића, вд директора ЈП ЕПС циљ је да се у директном контакту са купцима сазна шта може да се поправи да би систем боље функционисао, а постојаће један број за целу Србију бесплатно доступан за око 3,5 милиона ЕПС-ових корисника из свих делова Србије.
Оператери су у кол центар распоређени из других делова ЕПС-а и тренутно се обучавају за почетак рада на новој дужности.
Грчић је рекао да ЕПС жели да пружи још бољу услугу и истакао да је највећи број купаца одговоран и редовно измирује обавезе што се види и у повећању процента наплате на око 98 одсто.
- Сваки захтев одмах ће бити
евидентиран и распоређен на решавање свеједно одакле је стигао - каже
Грчић. - Да би се то осигурало подршка раду кол центра биће и око 500
запослених у систему ЕПС-а у свим деловима Србије, који се већ баве
решавањем захтева корисника. Планирано је да кол центар буде грађанима
на располагању сваког радног дана од 7.00 до 19.00 часова и суботом од
7.00 до 15.00 часова.
|