почетна

о нама

активности

правна акта

информишите се

архива

контакт
АРХИВА
текући месец
претходни месец
текућа година
за период:
година: 
месец:  

АРХИВА    ТЕКУЋИ МЕСЕЦ

јул 2025.


11.05.2020.

 

МУП: ОД ДАНАС РАДЕ ШАЛТЕРИ ЗА ЛИЧНА ДОКУМЕНТА И ДРУГЕ ПОСЛОВЕ

 

 

 

NovostiOnline | 11. мај 2020.

 

Од данас почињу са радом шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у полицијским управама и станицама

 

 

Од данас почињу са радом шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у полицијским управама и станицама, на којима грађани, уз поштовање прописане мере заштите, могу поднети захтеве за издавање личних докумената и обавити друге послове.

 

На шалтерима полицијских управа и станица грађани ће моћи да обаве послове пријаве пребивалишта и боравишта, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну та документа, саопштио је МУП.

 

Управа за управне послове препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.

 

Списак документације потребне за ове послове грађани могу наћи на сајту Министарства унутрашњих послова, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, преко кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената, саопштио је МУП.

 

У вези са регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар, Управа за управне послове истиче да ће се оне, до 1. јула 2020. године, издавати искључиво на техничком прегледу возила.

 

Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

 

Како је саопштено, пријаву пребивалишта за новорођено дете родитељи, са скенираном документацијом и другим потребним подацима, могу поднети електронским путем на имејл drzavljanstvalk.odsekuup@mup.gov.rs
 

 

Од данас управа за странце Полицијске управе за град Београд радиће са странкама сваког дана, и викендом, од 8 до 18. 30 часова, а термини за долазак у просторије ове управе моћи ће да се закажу на телефон 011-3618-972 или имејл- адресу upravazastrance@mup.gov.rs.
 

Министарство унутрашњих послова истиче да је приликом посете полицијским управама и станицама потребно поштовати прописане мере заштите. 

 

Извор

 

 

КОНФЕДЕРАЦИЈА СЛОБОДНИХ СИНДИКАТА
www.KSS.org.rs www.KonfederacijaSS.org.rs konfederacija.ss@mts.rs 011/3863.033, 3863.233, 3863.313 факс: 011/3863.200